Biszkopt z borówkami amerykańskimi

Mam przepis na biszkopt, który zawsze się udaje. Postanowiłam wykorzystać go tym razem do zrobienia ciasta z owocami. Pierwotnie myślałam o jagodach.  Z przypadku były to borówki amerykańskie. W sumie ten przypadek mocno skrócił czas przygotowania ciasta, bo przecież o wiele szybciej płucze się borówki niż jagody. Efekt był bardzo dobry.
Jeśli poszukujecie przepisu na ciacho z owocami, które przygotowuje się bardzo szybko i które zawsze wychodzi koniecznie wypróbujcie ten poniższy:

Biszkopt z borówkami amerykańskimi

Składniki:
  • 6 jajek,
  • 1 szklanka cukru,
  • 4 łyżki cukru waniliowego,
  • 2 szklanki maki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • 6 łyżek oleju,
  • 500 g borówek amerykańskich,
  • trochę cukru pudru do posypania;

Jajka ubić z cukrem. 


Dodać mąkę, proszek do pieczenia oraz olej. 


Zmiksować. Ciasto przelać do wyłożonej papierem lub wysmarowanej tłuszczem blachy.
Na ciasto równomiernie wysypać borówki. 


Piec około 20-25 minut w temperaturze 180 st. C. 
Gdy ostygnie posypać cukrem pudrem i smacznego.

Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie! Myślę, że borówki będą równie fajnie pasowały do mojego ulubionego biszkoptu czekoladowego. Od kiedy zajrzałam na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-klasyczny-biszkopt-czekoladowy/ Jestem mistrzynią w pieczeniu czekoladowego biszkoptu. Piekę go na wyjątkowe okazję ale w takiej wersji z borówkami to może być fajny przepis na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz