Sałatka owocowa


Przy obecnym ogromnym wyborze różnych smacznych owoców, ciężko się zdecydować na tylko jeden lub dwa gatunki, które akurat by się skonsumowało. Chciało by się zjeść co najmniej kilka. Jeśli ma się co najmniej 4 różne owoce można przygotować pyszną owocową sałatkę i nie trzeba się wówczas ograniczać.
Składniki komponuje się dowolnie. Używa się albo owoców które się najbardziej lubi, albo tych które akurat są zakupione i czas najwyższy je już zjeść.
Na pokrojone w kostkę owoce wylewam ulubiony serek waniliowy. Proponuję uważnie przeczytać skład swojego serka. Taki dobry powinien zawierać: mleko, śmietankę, cukier, białka mleka, kultury bakterii mlekowych i ewentualnie aromat. Do sałatki dosypuję płatki migdała, fajnie chrupią. Jest pyszna, mówię Wam.

Sałatka owocowa

Tym razem zrobiłam ją tak:

Składniki:
  • 2 duże nektaryny,
  • 2 duże banany,
  • 3 kiwi,
  • 1/8 arbuza,
  • ok 150 g borówek amerykańskich,
  • 200 g serka homogenizowanego o smaku waniliowym
  • ok. 100 g płatków migdała.
Owoce opłukałam i pokroiłam. Nie kroiłam oczywiście borówek. Do owoców dodałam opakowanie serka. Wymieszałam. Sypnęłam troszkę płatków migdała i gotowe.


Komentarze