Owocowe trio

Miałam ochotę zaserwować rodzince deser w co najmniej trzech kolorach i złożony tylko z owoców. Ostatecznie zdecydowałam się na połączenie malin, banana i kiwi. Tak zestawione owoce okazały się całkiem nieźle ze sobą komponować. Do zrobienia deseru oprócz samych owoców potrzebny jest blender. Koktajl apetycznie prezentuje się w długich przeźroczystych szklankach. Poza  efektownym wyglądem zawiera całe mnóstwo witamin. Nie wymienię wszystkich, ale z najważniejszych. Kiwi to doskonałe źródło witaminy C, magnezu, fosforu i żelaza. Banany obfitują w potas, a oprócz tego zawierają witaminę A,C,E,K i B. Natomiast maliny to bogactwo witamin z grupy B (B1, B2, B6) oraz magnezu i wapnia. Warto zrobić sobie i najbliższym taki zastrzyk energii.Smakuje fantastycznie :)

owocowe trio
Składniki na 3 porcje:
  • 3 dojrzałe kiwi,
  • 2 banany,
  • 2 szklanki malin,
  • 2 łyżki cukru;
Owoce opłukać. Maliny i cukier zmiksować blenderem. W oddzielnych naczyniach zmiksować banany i kiwi.

Do szklanek przelewać warstwy poszczególnych owoców. Proponuje kolejność kiwi, banan i malina.


Komentarze

  1. Uwielbiam wszelkie koktajle owocowe i potwierdzam, że najlepiej do ich przyrządzenia nadaje się blender. Ja do takich celów używam nowoczesnego blendera ręcznego, który kupiłam na https://duka.com/pl/agd/blendery wraz z dodatkowymi akcesoriami. Za pomocą całego zestawu, w szybki sposób mogę przygotować moje ulubione napoje. Należą do nich nie tylko koktajle ale również szejki bananowe i truskawkowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz